Dlaczego warto uczyć dzieci matematyki od najwcześniejszych lat

Wczesne lata dziecka to „złoty wiek”- naznaczone silną motywacją wewnętrzną, ciekawością, elastycznością i radością.

Dzieci są pozytywnie nastawione do nauki, a ponieważ nie krępuje ich obawa przed porażką, porównywania z innymi albo uwagi, czy są bardziej lub mniej „bystre”, podchodzą do nauki z zapałem i niewzruszoną wiarą we własne możliwości, które pozwalają im mierzyć się z wyzwaniami.

Dzieci rodzą się z naturalną potrzebą odkrywania świata i eksperymentowania. Młody umysł chłonie wiedzę jak gąbka i naszą rolą jest stworzenie możliwości wykorzystania tego potencjału.

Tak jak małe zwierzęta uczą się sztuki przetrwania i przystosowania do życia naturalnie – przez zabawę, tak dzieci, gdy z nauki uczyni się dobrą zabawę – stanie się rozrywką na najwyższym poziomie i sposobem przekazania wiadomości. W ramach takich zajęć edukacyjnych, fizycznie i namacalnie dziecko może zobaczyć, dotknąć i poczuć zjawiska fizyczne i teorie matematyczne, o których w przyszłości będzie się uczyć.

Dostarczając dzieciom odpowiednio dobrane zabawy, gry logiczne i materiały edukacyjne z matematyki, podsycamy ich naturalną pasję do poznawania tajemnic otaczającego nas świata.